środa, 12 maja 2010

"Zapraszam na kawę" z Darią Widawską

Obiecuję sobie, że już nigdy nie wyjdę z domu 3 minuty przed rozpoczęciem się moich lekcji i, że już nigdy więcej nie będę oglądała "Pytania na śniadanie" przed szkołą! A takich akcji jest u mnie sporo, łącznie z robieniem pracy na plastykę, na dużym bristolu, o godz. 6.50 i wracaniem do domu pieszo, gdy rano wyjechało się rowerem.  Dopełniając - lekcje w mojej szkole zaczynają się o 8.00. Koniec obietnic.


"Zapraszam na kawę" to nowy cykl w porannym programie TVP 2. Pierwszym gościem Alicji Resich- Modlińskiej była Katarzyna Montgomery. We wtorek 11 kwietnia Marzena Rogalska zaprosiła na kawę Darię Widawską.





Albo tak działa na mnie Dom nad rozlewiskiem i kolejne książki Małgorzaty Kalicińskiej, albo coraz bardziej widzę kiczowatość polskich reklam. A kolejna notka pewnie dopiero w piatek po południu, bo jutro zaczynam próby do spektaklu.


Jesli macie do mnie jakies pytania, proszę : kamcikone.odpowie.pl  

Have fun! :)  

2 komentarze:

  1. Ja też często robie wszystko pod sam koniec, a później ganiam... Dzisiaj u mnie jest wielkie być lub nie być... Ciekawe czy 15 maja okażę się po raz drugi szczęśliwy, czy też nie? :,( Strasznie się dziś denerwuję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam Justyna
    P.S. Jeśli to możliwe? Trzymaj za mnie kciuki, Kamilka... Nie chce się rozpisywać na razie, żeby nie zapeszyć. :*

    OdpowiedzUsuń