piątek, 21 maja 2010

Jak dobrze,że już weekend!

Boże, dziekuję Ci za weekend! :)
Jeden ciężki tydzień mam już za sobą, wyniki niezłe, a walka dalej trwa, w końcu jest koniec roku.. Jeszcze tylko dwa tygodnie, może trzy... i luuuzik.Wczoraj dostaliśmy szczegółowy plan festiwalu. Jesteśmy gospodarzami i wszystkie obowiązki organizacyjne, oprowadzanie gości po centrum kultur pogranicza itd.. itp.. Niestety należą do nas. Za to za rok, kiedy na festiwal pojedziemy już z własnym spektaklem ( premiera pod koniec tego roku), to nam trzeba będzie coś "przynieść, zanieść, pozamiatać" :)) Lekko nie będzie, ale kocham teatralne klimaty. Taka moja odskocznia od rzeczywistości...


I muszę się Wam do czegos przyznać: pierwszy raz od paru tygodni obejrzałam Dzieciaki Górą ..  17.25 to chyba nie godzina dla mnie :) W tym czasie rzadko się zdarza, że jestem w domu, a jesli już jestem, to najczęściej zapominam włączyć tv :) Muszę sobie jakieś przypomnienie włączyć w telefonie, albo karteczki nad biurkiem przyklejać :)


 Na szczęście nie zapominam o Kocham Cię, Polsko! ( jeszcze..). Dziś w druzynie Kasi :  Ewa Wencel, Anna Wiśniewska i Michał Piróg, a w drużynie Pani M. : Edyta Jungowska, Edyta Herbuś i Tomasz Jachimek. Już dzisiaj o 21.15!



Miłego weekendu Wam życzę !
Kamcikone.


Posłuchajcie :
Robert Gawliński- Kalejdoskop Bardo
Needtobreathe- More Time

4 komentarze:

  1. Ja już od hoho nie oglądałam Barw Szczęście, ogólnie odpuściłam sobie chyba seriale w ostatnim czasie. Dziś będę tak z kanału na kanał raz Kocham Cię Polsko, raz Wiktory ;-) Drużyny w KCP takie nawet nawet ;) Też nie wiem jak ona się wyrabia z tym wszystkim, ja chciałabym choć połowę tych zajęć jakie ona ma... tak na moją nudę.. :P Bo w ostatnim czasie coś narzekam na brak ciekawych zajęć ;)
    Miłego weekendu ;) ! Pozdrawiam
    [zielinka]

    OdpowiedzUsuń
  2. W szkole też mam dosyć tempo.. ty chociaż zrobisz teraz przez te 2 tygodnie co masz zrobić, poporwiasz i już bedziesz miała spokoj :D , ja ostatnie zaliczenia przedmiotów mam nawet 20 czerwca, więc luz na mnie czeka chyba dopiero faktczynie przy rozdaniu świadectw hee :D Ale poza szkołą to nic do roboty nie mam xd nie mam się czym zająć ;o jedynie weekendy jako tako. no to teraz kolacyjka , a potem zasiadam przed TV :D trzymaj się , pa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie też długo już nie oglądałam "Dzieciaki górą" jakaś rzeczywiście i dla mnie nie w porę, te emisja o 17.30 bo jak o 16.55 oglądam "Sędzię Annę Marię Wesołowską" w piątek, (a ostatnio też coraz rzadziej, ze względu na czas i zwykle mnie nie ma o tej porze w domu) to jak się kończy to zapominam, że leci, a właściwie, to też się kończą "Dzieciaki górą" o 17.55 Będę musiała w czasie reklam na TVN-ie przeskakiwać na „Dzieciaki górą”… To samo z powtórkami „Miasta kobiet”. Kurde wszystko co ciekawe to jakieś dziwne godziny nadania. :(
    Pozdrawiam,
    Justyna

    http://annagerman.blog.onet.pl/

    P.S. Moja przyjaciółka co nie przepadała za p. Marzeną ostatnio oglądała „Dzieciaki górą” i mówi, wiesz co „Marzena jest niesamowita… Genialne ma poczucie humoru. Tak się z niej uśmiałam… Zaczynam ją co raz bardziej lubić.” :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawidłowo ! :)

    OdpowiedzUsuń