wtorek, 25 maja 2010

Mała przerwa na życie

Kochani !
Jest mnóstwo nowości i mam mnóstwo zdjęć dla Was! Miedzy innymi premiera albumu Pier(w)si w Polsce oraz kolejna edycja akcji Piersi do przodu. Ale, jak zawsze jest jedno małe ale.
Robię sobie przerwę na życie, przerwę wybitnie zapracowaną, żaden urlop..
Jest nieciekawie jednym słowem aktualnie w moim życiu i muszę uporać się z wszystkim w taki sposób, żeby spełnić kilka swoich marzeń, być z siebie dumna i wreszcie móc się uśmiechnąć tak, jak kiedyś. Następna notka z wszystkimi zaległościami dopiero w niedzielę, lub poniedziałek. Może wcześniej.. I hope.. Może wtedy napiszę co mi tak naprawdę leży na sercu, ta moja "czarna dziura" again.
Do napisania Ludziska Moi!

Kamcikone

ps Życzcie mi wytrwałości,a  Martynie ( fance Pani M ) wszystkiego najlepszego z okazji Jej urodzin!

1 komentarz:

  1. Dasz radę, Kochana, życzę Ci wytrwałości w dążeniu do celu/celów :*
    ... O to super jak będzie kolejna akcja "Piersi do przodu", czy też będzie jak w poprzednich p. Marzena z p. Dorotką Wellman? Ja, w każdym razie popieram takie akcje. :)
    Ja lecę, bo jutro zaczynam nowy rozdział w moim życiu :D Na reszcie, oby było jutro też ok. i muszę wstać o 4:20 i dlaleko trochę :( Ale trudno.

    A i wszystkiego najlepszego dla fanki p. Marzenki - Martyny z okazji urodzin. :)

    Pozdrawiam,
    Justyna

    Ps. Muszę jeszcze notatkę w najbliższym czasie dodać, jakieś nowinki na bloga Ani, a jak ja tego nie zrobię to nikt nie napiszę. To co chcę dokładnie przekazać.

    http://annagerman.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń