piątek, 7 maja 2010

Uśmiech !

Cześć ! 
Dzielę się z Wami wiadomością, która głosi, że nasze 14 milionów dotarło do menagerek Pani M, a do samej zainteresowanej dotrze pewnie w najbliższym tygodniu, bo o ile mi wiadomo, Pani M akuratnie wyjechała. 

A przede mną strasznie ambitny weekend, który rozpocznie się oglądaniem Kocham cię, Polsko! Będę genialna jeśli w ciągu 2 dni uda mi się zrobić wszystko to, co sobie zaplanowałam.  

Mam wrażenie, że idąc naprzód, zatrzymałam sie w kilku miejscach. Mania ogladania po raz setny tych samych filmów i czytania po raz sto pięćdziesiąty tych samych książek nadal trwa. Powrót do Katarzyny Grocholi i P.S. Kocham Cię..  I próba zakończenia czytania kilku kolejnych książek.  I wszystko w ten weekend ! :)

Dziś w Kocham Cię, Polsko! 
Do walki staną Orlen Team vs złotowłose gwiazdy polskiej sceny muzycznej! 
W drużynie Kasi: Jakub Przygoński, Marek Dąbrowski i
Jacek Czachor. 
W drużynie Marzenki: Mandaryna, Urszula i Kasia Cerekwicka! 
Gwiazda muzyczna: Jacek Stachurski!



  
[ źródło : tvp.pl ] 

4 komentarze:

  1. O jakie piękne logo :) Super u Ciebie! Rozkręcasz się. :) To fajnie, że dotarła niespodzianka... Jestem bardzo ciekawa reakcji p. Marzenki ;)... Państwo Kurzajewscy we wtorek (4 maja) w "PNŚ" zwiastunie o 8.20 (bo sprawdzam, kto prowadzić będzie program) o tym co będzie w "PNŚ" i zrobili niespodziankę. Dali czołówkę jak się program rozpoczął z p. Marzeną i p. Łukaszem ;) A ponieważ p. Łukasz wyjechał do Grecji, p. Marzena też gdzieś wyjechała, to Państwo Krzajewscy bardzo ciepło i serdecznie Pozdrawiali p. Marzenę i p. Łukasza... Mówili, że bardzo tęsknią za nimi. :) A co do "KCP" fajny dzisiaj odcinek.

    Pozdrawiam :)
    P.S. w "Tele Programie" okładka z p. Kasią Zielińską... Są wypowiedzi p. Marzeny i p. Maćka i jej samej. Jaka jest p. Kasia... Ciekawe, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to teraz czekamy aż dotrze do Marzeny ;D będę musiała obejrzeć powtórkę KCP, bo w piątek byłam poza domem z... Kimś ;D :*
    pozdrawiam ;*
    www.animrumru.blog.onet.pl
    [Kitty_AMM]

    OdpowiedzUsuń
  3. właściwie chodziło mi o trzech Ktosi ;D właśnie komentowałaś notkę z tego dnia ;D
    ;*
    [Kitty_AMM]

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli pomyślałaś o tym co ja teraz pomyślałam to tak jak widzisz muszę Cię zmylić ;P bo takich cudów jak pomyślałaś u mnie nie ma :P
    [Kitty_AMM]

    OdpowiedzUsuń