środa, 2 lutego 2011

Marzena Rogalska i Kasia Zielińska - SHOW

Ludzie zaczepiają je na ulicy, pytając: "Czy wy się lubicie? Bo tak strasznie gracie sobie na nerwach". SHOW zbadało, jaka jest prawda. Wszystko zaczęło się 11 lat temu..


Kilka dni temu, w magazynie SHOW ukazał sie artykuł nt Marzeny Rogalskiej i Kasi Zielińskiej: Kto się bardzo lubi, ten się częściej czubi. Wydaje mi się, że, jeśli ktoś widział chociażby jeden odcinek Kocham Cię, Polsko, zrozumie ten tytuł natychmiast. Jeśli nie, warto przeczytac ten artykuł, choćby po to, aby dowiedzieć się, jaka cecha Kasi Zielińskiej urzekła Marzeną Rogalską, gdy razem występowały w radionoweli w RMF :)

SKAN : 1  2 3 4


1 komentarz:

  1. Tutaj to Ty mnie uprzedziłaś:D, ja chyba nawet zapomniałam, że tego jeszcze nie wrzuciłam i powinnam dawno temu to już zrobić :D Chyba wiele osób, jak nie większość uważa, że K&M naprawdę za sobą nie przepadają, czasem jak mówię komuś, że sytuacja jest zupełnie odwrotna, to ten ktoś przeżywa lekki szoook :D
    Nie wiedziałam, że tak wyglądały castingi do KCP, ale dobrze, że nie pozostali przy poczatkowym planie: 2 kapitanów i jedna prowadząca. Chociaż i K. i M. dałyby świetnie radę, ale jednak w duecie to mega dawka tego humory i pozytywnej energii:D
    zielinka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń