sobota, 29 stycznia 2011

Wolę być szczęśliwa, niż mieć rację- Twój styl

Dziś mam dla Was skan z Twojego stylu. W magazynie tym ukazał się krótki artykuł dotyczący Marzeny Rogalskiej. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia, czy jest to wydanie z lutego, czy stycznia. Przetrzepałam cały Empik w poszukiwaniu TS, ale go nie znalazłam.Wrzucam więc tylko skan :) SKAN

"Marzenko, jesteś jedną z nielicznych osób, które wolą być szczęśliwe, niż mieć rację!", słyszy to od agentki. Podobno nikogo nie ocenia i dogadałaby się nawet z osobą, którą znienawidziliby wszyscy. W tę prawdę o sobie Marzena trochę powątpiewa. Aż do czasu, gdy w madryckiej restauracji przejdzie "test".




Rodzinne Śniadanie

kapif 

Gośćmi dzisiejszego RŚ w Radiu Złote Przeboje, byli Nina Tyrka i Agustin Egurrola. Przy śniadaniu z Marzeną Rogalską opowiedzieli o swoich rodzinnych tajemnicach.

3 komentarze:

  1. Hej, "TS" był na luty. Wiesz chyba jeszcze raz wyślę skany, bo chyba link wygasł? Albo mnie się wydaje?
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Artykuł czytałam, jest b. fajny.
    Jak widzisz nareszcie mi się udało dodać komentarz.Czekam na to BUM!;P



    ps. Mi też nie chce się ootworzyć skan
    ps.2. U mnie wpis jutro albo pojutrze. No wiesz, zaczełam ferie...nowe notki bd częściej ;D


    Pozdrawiam, Zuza <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że zgoda wydawnictwa dotarła!
    Zdjęcie jest niesamowite, taki klimat, zamyślenie, ten papieros...ach. wspaniała Pani M ! :) Warto było na nie czekać :) ! Cały blog oczywiście się pięknie prezentuje. Zresztą co tu dużo mówić, mi się tutaj zawsze podoba i podobać będzie ! ;-) buziaki !!!
    zielinkablog

    OdpowiedzUsuń