czwartek, 6 stycznia 2011

Wylicytuj kolczyki Marzeny Rogalskiej!

Do Wielkiej Orkiestry Światecznej Pomocy dołączyło Radio Złote Przeboje, a razem z nim Marzena Rogalska, która jako pierwsza przekazała swój prywatny przedmiot na aukcję. 

Kolczyki, które przekazała są bardzo oryginalne i samej Marzenie kojarzą się wyjątkowo przyjemnie. Jak twierdzi, to wakacyjne kolczyki - zwiedziła w nich fantastyczne miejsca, nosiła je na ulicach Nowego Orleanu, a więc swoje zobaczyły.


 [ fot. złote przeboje ] 
Aukcję możecie znaleźć pod TYM ADRESEM
Do końca aukcji pozostało 4 dni. Im więcej pieniędzy uda się zebrać, tym więcej szczęścia otrzymaja chore dzieciaki! :) 

3 komentarze:

  1. Ale jakie śliczne kolczyki i jakie oryginale. :) Uwielbiam, uwielbiam takie nietypowe wzory. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne są te kolczyki i wspaniale, że Marzena dała je na aukcję ;) a nagłówek śliczny, widać całą doskonałość Pani M. :)
    p.s. no, ja Marcinowi też bym nie dała 37 ;P a dałabyś Michałowi 40, bo ja nie xD jak powiedziałam o tym jednej koleżance to odpowiedziała: "to on się trzyma lepiej niż Ibisz!" xD
    p.s.2. tak, "Handlarz narządami" jest w programie "czerń czy biel" ;) a skecz? proszę Cię bardzo ;D - http://www.youtube.com/watch?v=4PySroATsfw

    ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak! Tak! Tak! To się chwali! :)
    .. Nie żartuj sobie z tym nagłówkiem ;) Jeśli w ogóle można "zgubić" nagłówek na bloga, to ja właśnie go zgubiłam i nie mam pojęcia, gdzie zapisałam go na dysku mojego komputera. Wybaczcie, niedługo go zmienię :) Chociaz ten jest w sumie okay, to postanowiłam znów zrobić małą rewolucję, nowy rok, nowy wygląd.

    K.

    OdpowiedzUsuń