środa, 17 listopada 2010

"Zmień swoją fryzurę" z Kasią Zielińską, Marzeną Rogalską i Leszkiem Czajką

I wiadomość z ostatniej chwili ( przynajmniej dla mnie ) :
Już od 18 listopada, w TVP2,  w "Pytaniu na śniadanie" rusza nowy cykl  "Zmień Swoją Fryzurę" !

Gubisz się w tłumie? Czujesz się nieatrakcyjna, szara a twoja fryzura straciła blask? Chcesz wyglądać jak gwiazda? Podejdź do tego z głową! Zmień coś, oddaj się w ręce stylisty fryzur Leszka Czajki. Wystarczy, że podczas castingu, przekonasz nas, że to właśnie tobie powinniśmy zmienić fryzurę!

W jury, na czele z Leszkiem Czajką, zasiądą Marzena Rogalska i Katarzyna Zielińska.

/Ubolewam nad faktem, że będę w tym czasie wylewać siódme poty nad przeróżnymi sprawdzianami w szkole. Ale nic to jednak, jeszcze tylko 10 lat i skończę moją szkolną karierę. Ale wszystkim, którym uda sie  zobaczyć PNŚ, życzę miłego oglądania ;)  /


Ludzie moi. Macham do Was moją zagipsowaną rączką i życzę Wam miłego tygodnia! Bez sprawdzianów, cyrków, próbnych testów i zbędnego kosmosu. Jeśli nie napisałam o czymś w notce, uświadomcie mnie, dobrą pamięcią nigdy nie grzeszyłam (:  

3 komentarze:

  1. O widzę nowości na blogu, super, ;) Nie wiedziałam, że Panie będą w jury.

    Co, Ci się stało? Ale Ci trafiło, współczuję, Kamilka. Wracaj jak najszybciej do zdrowia.
    Pozdrawiam,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja ubolewam nad Twoją ręką i Twoim gipsem! poza tym, ubolewam nad brakiem rozmowy z Tobą, Szczęście. :* i ubolewam nad własnym zapaleniem krtani! :* i pozdrawiam Cię:* mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. żeby tak nie dbać o rączki, wiesz Ty co! ;P zdrówka ;* no niestety, dużo fajnych rzeczy jest w TV jak się siedzi w budzie :(
    pozdrawiam ;*
    p.s. nowa notka na www.animrumru.blog.onet.pl - zapraszam ;*
    [Kitty_AMM]

    OdpowiedzUsuń