środa, 17 listopada 2010

(; KCP, Rodzinne śniadanie, Między słowami, Mała czarna

Kochani! Mam strrrasznie dużo zaległości! Ale powoli ogarniam rzeczywistość i będę wrzucała nowości na makaronowego. Po prostu czasem, albo nie nadążam za Panią M, albo nie nadążam z własnym życiem (; I wychodzi z tego, co wychodzi. Zaczynam od programów.

Podczas piątkowego programu Kocham Cię, Polsko!, w drużynie Pani M. znaleźli się Urszula Dudziak, Anna Guzik i Jan Mela.


Wideo : 1 2 3 GALERIA 

W sobotę Pani M. w swoim programie Rodzinne śniadanie, gościła Justynę Sieńczyłło i Emiliana Kamińskiego.


Para w domu i w pracy. Stworzyli i prowadzą z sukcesami Teatr Kamienica. Łączy ich przyjaźń i niezwykłe poczucie humoru.

W niedzielę, w programie Między Słowami, razem z Michałem Pozdałem i  Grażyną Wolszczak, rozmawiała o pewności siebie.


7 listopada, Marzena Rogalska była gościem Katarzyny Montgomery. W programie Mała czarna, rozmawiała o kryzysie w związku. Niestety, dowiedziałam się o emisji programu o jakiś tydzień za późno, ale jeśli dowiem się, kiedy będzie powtórka, będziecie wiedzieli o tym pierwsi.
Tutaj możecie zobaczyć krótki zwiastun MC. Kryzys nie taki straszny

1 komentarz:

  1. wow sporo się dzieje u Marzeny ;) żałuję że nie oglądałam KCP i to już dwa razy z rzędu ;/ muszę to nadrobić!
    pozdrawiam ;*
    www.animrumru.blog.onet.pl
    [Kitty_AMM]

    OdpowiedzUsuń