środa, 17 listopada 2010

Party, Rewia, Życie na gorąco

W kolejce jako następne są artykuły z gazet. (;

Party, czyli artykuł i uśmiechnięta fotka, zaraz po tym, jak Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski oddali krew. Wszystko w ramach akcji Daj szpik. Zostań honorowym dawcą szpiku. 


Skan : 1 2

Rewia, czyli artykuł z Panią M i  Ewą Drzyzgą w roli głównej. Głównie o tym, kiedy zostaną szwagierkami. /Rozbawił mnie ten artykuł, a raczej to, na co wpadłam w sieci jakiś czas później. Dokładniej, na tekst ze strony fan fm ( tutaj ), gdzieś z roku ok. 2000, bądź jeszcze wcześniejszego : plotki na najwyższym poziomie; jest stanu wolnego; wg mojego informatora: dla pewnego Pawła bardzo bliska osoba - ma coś z nich być, bo podobno "ostro kręcą" ze sobą. (; /


Skan: 1 2 3 


Na dokładkę Życie na gorąco, a w niej foty z gali  40 lecia TVP 2. 

Skan : 1 2 


1 komentarz:

  1. też chciałam brać udział w akcji oddania krwi, ale mam za niskie ciśnienie ;/ dlatego dobrze, że Marzena zachęca w takich akcjach :)
    mnie też rozbawił ten tekst, chociaż nie bardzo go rozumiem - ale jest zabawny xD
    [Kitty_AMM]

    OdpowiedzUsuń