wtorek, 2 listopada 2010

Telekamery Tele Tygodnia 2011 !

Zmian, jak na razie, na makaronowym byłoby na tyle. Zmieniłam co zmienić chciałam. Na więcej nawet nie mam czasu.. Mam nadzieję, że Was, tak jak i mnie, obecny look satysfakcjonuje :)


Z wielką przyjemnością przekazuję Wam, że program Kocham Cię, Polsko został nominowany do Telekamer Tele Tygodnia w kategorii Program rozrywkowy!   Wystarczy, ze poświęcimy kilka minut na wypełnienie formularza TUTAJ, lub wyślemy sms o treści: TK.E3 na numer 7164 ( koszt smsa 1 zł netto (1,22 zł brutto)).Swój głos możemy również oddać wysyłając kupon zamieszczony w Tele Tygodniu.
Głosować możemy również na Kasię Zielińską ( TK.K5 na numer 7164) , która została nominowana w kategorii Aktorka oraz na Macieja Kurzajewskiego ( TK.C3 na numer 7164 ), nominowanego w kategorii Komentator sportowy! Głosować możemy do 4 stycznia 2011 !

Wierzymy, ze następny rok będzie należał do Pani M. i również dostanie nominację w którejś z kategorii :)

9 komentarzy:

  1. jest ślicznie ;* na pewno zagłosuję na KCP, ale też swoim muszę pomóc czyli KKD ;D
    p.s. cieszę się, że wygląd się podoba ;) tak naprawdę tamten też niby był fioletowy ale robiłam nagłówek na komputerze siostry u niej jest fioletowy a właśnie u mnie bardziej granatowy wychodził ;/ także postanowiłam rozjaśnić ;) ogólnie dziękuję za wszystkie słowa, które napisałaś u mnie na blogu ;***
    www.animrumru.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. super nowy look ;))

    pozdrawiam
    Zuza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak super. bardzo mnie się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam to zdjęcie, które zamieściłaś przy rubryce "O Marzenie Rogalskiej" <3 jest wspaniałe. :)
    Ogólnie rzecz biorąc, co by moja rozgawora znów nie stała się jakimś bezsensownie długim monologiem, podoba mi się zmiana, która zaszła w makaronowym :) Jakby to zaśpiewała Maryla, "jest cudnie..:) "

    poza tym, głosowałam już jakiś milion razy :D, ale to nie jest ważne :*

    trzymaj się człowieku ^^ :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie przesadzaj! nie widać cie tak bardzo na tym zdj, a pani Ada takk - jest świetna ;))) Fajne było to, jak w ost. chyba rundzie pani M. chodziła po widowni i tak do was:
    - Dlaczego się dziewczyny nic nie odzywacie ?? Co, Kamlia ??

    Przyuważyłas to ??

    Ale myśle, że sie w następnum odc. sie bardziej udzielałyście....


    czekam no odp !
    zuza .

    OdpowiedzUsuń
  6. Oszczędźcie mi TEGO chociaż tu, błagam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no, wygląda wszystko świetnie, a zmiany zawsze są dobre ;))
    Jakby można na KCP nie zagosować? Hańba! ;DD
    Naprawdę, rewelacyjnie to wszystko teraz wygląda i nagłówek i to zdjęcie przy "O Marzenie (...)"
    Pozdrawiam. Buziaki.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, cześć człowieku!!
    Nie umiałam się wcześniej ogarnąć, żeby jakiś komentarz napisać.
    Bardzo ładnie tu na blogu, ładne zdjecia, kolorki do siebie pasują. Super! :)
    Cieszę się bardzo, że kolejny raz nominowane jest KCP ! Może w tym roku się uda , bo ostatnio było drugie miejsce, Mam Telent przegoniło w głosach :) Zobaczymy . Głosować trzeba :) Co do Kasi też mam wielką nadzieję, że w końcu telekamera trafi w Jej ręce. Mocno w to wierzę :D ! Ustawiłam sobie www.telekamery.pl na startową żeby czasem nie zapomniec o głosowaniu haha :D
    buziaki
    zielinka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam na nową notkę na www.animrumru.blog.onet.pl ;*
    [Kitty_AMM]

    OdpowiedzUsuń