wtorek, 7 grudnia 2010

Metamorfozy PNŚ i Zapraszam na kawę

Ostatnio, w Pytaniu na Śniadanie, swoją metamorfozę przeżyła p. Joasia. Efekty metamorfozy, którą 'nadzorowała' Marzena Rogalska i Kasia Zielińska, możecie zobaczyć tutaj : Metamorfoza cz I i cz II.


_________

Wiem, że nie piszę na makaronowym o wszystkich Zapraszam na kawę z Panią M. ale to się zmieni, bo ktoś uświadomił mnie, że chcecie czytać i widzieć na makaronowym także linki do cyklów tematycznych PNŚ, więc przepraszam i obiecuję poprawę. :) 

Zapraszam na kawę z Marylą Rodowicz.  
W dorobku Maryli Rodowicz jest ponad 500 piosenek . Czy wszystkie pamięta? Królowa polskiej sceny muzycznej właśnie wydała nową płytę, zbiór utworów z lat 50. 
VIDEO :


3 komentarze:

  1. nic dodać, nic ująć :)
    uwielbiam M., uwielbiam Kasię i uwielbiam Marylę Rodowicz. Tak właśnie, nie inaczej ^^
    nadrabiaj Mała, nadrabiaj ^^ :) :*
    i nie ubolewaj ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem do tyłu z tymi Metamorfozami :)
    Połączenie w jakimkolwiek programie M&K jest idealne. Wtedy jest taka wielka dawka pozytywnej energii :))
    Bardzo cieszy mnie fakt, iz będzie kolejna edycja... i nagrania :)
    Co do PNŚ z Kasią odpisałam u mnie. ;-))
    zielinkablog

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mnie się ten cykl z "Metamorfozami", jako jurorki Pani Marzena i Pani Kasia, są świetne, mają bardzo fajne, ciepłe podejście do osób przychodzących na castingi, to jest wielki plus i tak dalej. :)

    Pozdrawiam,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń