środa, 29 grudnia 2010

magia życzeń, ot co. Miśki :)

Cześć, Miśki! Pragnę wysłać Wam moje niedługonoworoczne szczęście ! Wszystko, chociaż jest mega poplątane, skomplikowane i trudne, jest fajne i układa się w dużą układankę moich nieszczęść i pozytywnych chwil. A tych drugich jest coraz więcej, o ile w ogóle to możliwe :)
Codziennie mam ochotę gonić swoje marzenia. Zaginać czasoprzestrzeń. Uczyć się, rozwijać i dążyć. Do czegokolwiek. Bo mam wrażenie, że właśnie ta droga jest najważniejsza. Ważne jest tylko to, abyśmy umieli na tej drodze znaleźć swoje własne drogowskazy, które na rozstaju dróg, pokażą nam, która droga jest odpowiednia. W którą stronę iść, co zrobić.. Kim jest i jaki jest mój Drogowskaz już wiecie. Moje zielone światło. Szczęście. Mistrzyni M. :)
I chciałabym Was wszystkich mocno wyściskać! Tak od serca, najmocniej! Bo tak czuje, bo tak chcę, bo tak! Wbrew pozorom, chociaż tutaj tego nie widać, mam stały kontakt z wieloma osobami, które poznałam dzięki makaronowemu, dzięki Pani M., dzięki temu, że coś postanowiłam robić i wierzcie mi, lub nie, ale daje mi to ogromną satysfakcje! I kocham te rozmowy na całkiem kosmiczne tematy...
 Wśród masy tych niezbyt uporządkowanych słów, schowane sa dla Was życzenia noworoczne. Tak, żebyście mogli coś otrzymać, żebyście byli szczęśliwi, żeby Wasze życie było piękne!
Dobranoc! Trzymajcie się i bawcie się dobrze! Udanej Sylwestrowej zabawy!
Kamcik

3 komentarze:

  1. Tak mam nadzieję, że przyszły rok będzie lepszy od poprzedniego... Oby.

    "Na progu Nowego Roku
    życzę od serca,
    by każda łza w oku
    miała smak szczęścia.
    By nadziei płomienie
    nie gasły w mroku,
    i każde marzenie
    spełniło się w Nowym 2011 Roku!!!!
    Na życzeń wstążeczce ,
    która jest bez końca,
    chcę zawiesić jeszcze
    ciepły promyk słońca.
    By Was omijał
    nastrój ponury,
    a tła błękitnego
    nie zaćmiły chmury.
    Samej serdeczności
    i samej miłości,
    uśmiechu na twarzy,
    a w sercu czułości."

    Szczęśliwego Nowego Roku! Aby był lepszy od poprzedniego! Tobie Kamilka, pani Marzenie i wszystkim gościom, życzę wspaniałego Sylwestra. :)

    ***

    23 grudnia 2010r. na "TVN Style" powróciło świetne legendarne "Miasto Kobiet" z nowymi prowadzącymi P. Wellman i P. Mołek... Program ten oglądam niemal od samego początku istnienia i od tego czasu uwielbiam Panią Marzenę, wraz z odejściem Pani Marzeny odeszła większość widzów. Próbowałam się przekonać do innych, nowych prowadzących, to nie było już to samo co kiedyś (to nie tylko moje opinie, mojej rodziny czy moich znajomych, ale przede wszystkim obcych ludzi). Lata świetności minęły... Ja wiem, że może się już powtarzam, sorry bardzo, ale taki klimat jaki stworzyła Pani Marzena, to jest naprawdę godny pozazdroszczenia i wzór do naśladowania dla młodych dziennikarek. To co mnie osobiście najbardziej ujęło w Pani Marzenie, to: naturalność i spontaniczność. Sposób podejścia, do każdego z gości, w sposób ciepły, przyjazny, otwarty, dyskretny, z humorem, każdego potrafiła uważnie i z zainteresowaniem słuchać (to jest cecha, absolutnie bezcenna, zwłaszcza w zawodzie dziennikarza. Pani Marzenko, jeśli Pani czyta proszę tego nie gubić). Nie oceniała, nie miała uprzedzeń,jeśli miała jakieś wątpliwości, mówiła wprost. I fajne były puenty, że każdy widz mógł sam wybrać... Powiem szczerze, że tyle było już tych prowadzących. Życzę powodzenia nowym prowadzącym. Pierwsze dwa, trzy miesiące zobaczę, jak to będzie. Na razie nie chcę oceniać, bo są początkującymi i jest im na pewno trudno... Ale dla mnie jak i większości, do tej pory. Pani Marzena była, jest i pozostanie dla wielu żywą, wieczną legendą i twarzą "Miasta Kobiet".

    http://dziendobrytvn.plejada.pl/24,41874,news,,1,,miasto_kobiet_z_wellman_i_molek,aktualnosci_detal.html

    Odcinki np. z Panią Marzeną i Panią Anną Maruszeczko, stare odcinki "Miasta Kobiet", można obejrzeć tutaj, Jest to tylko sezon 4-ty.
    http://vod.onet.pl/miasto-kobiet,3612,serial.html

    Nowy też jest sezon, także każdy z widzów możne sobie porównać... Wielka szkoda, że nie ma wszystkich od początku odcinków. ;(

    Pozdrawiam,
    Justyna
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego, oby Nowy Rok był jak najlepszy !!! ;) Naj, naj Tobie, Odwiedząjącym no i oczywiście Pani Marzenie.
    Myślę, że życzenia są dla wszystkich, także dziękuję serdeczniee ;D
    No i Tobie, udanego Sylwestra !
    Buziaki, Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze aby taką swoją drogę znaleźć, Tobie tego gratulują i nie ukrywam, zazdroszczę :) Wszystkiego co najpiękniejsze na nowy rok ! Spełniaj marznia ! to jest cudowne. :))) Tobie również życzę kolejnych miłych spotkań z M. !
    p.s. dziękuję, naglowek nie jest taki jak miał być, filmik na yt też nie jest taki jak powinien, ale debiutowałam w tym temacie - temacie poruszajacych się grafik, więc stąd taki efekt, a nie inny, ale od czegos trzeba zacząć. :))
    Buziakii !!! <3
    zielinkablog

    OdpowiedzUsuń