wtorek, 21 grudnia 2010

:)))))))))))))))))))))))

Cześć i czołem.
Doszłam do wniosku, że makaronowy jest nudny i pasowałoby napisac coś bardziej treściwego od linków, zdjęć i newsów...
Jak tam przygotowania do świąt ? Moje zaczęły sie z chwilą, kiedy musiałam ogarnąć dom, a teraz czekam tylko na moje choinki, które w tym roku pomogą ubrać mi moje małe Skrzaty ( love it. ) .. Jak znam życie zrobimy to w biegu, gdzieś pomiędzy czwartkiem a piątkiem. Nic to jednak. Zaraz przyjeżdżają po mnie przyjaciele i jedziemy lepić pierogi na naszą jutrzejszą Wigilie :) W tym roku będę ich mieć 'tylko' trzy. :) Mam nadzieję, że u was wszystko ok i ogarniacie przedświąteczny chaos :) Życzę Wam.. albo nie. Odezwę się jeszcze przed świętami :) Teraz powiem Wam tylko, że w minioną sobotę, Marzena Rogalska gościła w swoim programie Rodzinne śniadanie Dorotę Szelągowską i jej mamę Katarzynę Grocholę, a na świąteczne wydanie programu zaprosiła Magdę Gessler i jej córkę Larę. A dzisiaj, podczas Pytania na śniadanie, w Zapraszam na kawę, ( link )  pytała Otylię Jędrzejczak o więź, która łączy ją z rodzicami. To by było na tyle. Trzymajcie sie ciepło! :)

Kamcik

4 komentarze:

  1. Cały świat się w radość stroi
    w dzień narodzin Chrystusowych.
    Ślę więc życzenia serdeczne,
    zawsze świeże choć odwieczne:
    zdrowia, szczęścia i wesela
    niechaj Dziecina wszystkim udziela.

    Życzę... Tobie Kamilka, Pani Marzence i wszystkim gościom "makaronowego". :)

    Justyna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... Wesołych Świąt! oraz szczęśliwego Nowego Roku! :)

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też przygotowania pełną parą, ale jak widać u Ciebie bardzo wesoło - i bardzo dobrze ;) ;*
    p.s. nowa notka na www.animrumru.blog.onet.pl - zapraszam! Wesołych Świąt! ;*
    [Kitty_AMM

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej hej :)
    Wydaje mi się, że wszystko w miarę ogarnęłam, choinka juz u mnie tydzień stoi, ale to jedyna rzecz, która udała się w czasie. Chociaż.. z pakowaniem prezentow też jestem gotowa, skończyłam o 1:30 wczoraj,ale są :)
    I wiesz co? Od czwartku wstaję z Radiem Złote Przeboje i kładę się z nim spać :) Przed chwilą właśnie usłyszałam śpiewajacą Pani M. i postanowiłam tu zajrzeć, bo i tak miałam to zrobić wcześniej ;)

    Wszystko pięknie, ale pogoda mnie dobija. Śniegu poproszę i będzie cudnie :)
    zielinkablog

    OdpowiedzUsuń