wtorek, 5 października 2010

MARZENiA

To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące.



Bo jest fascynujące, prawda ?
Moje było,jest i będzie. Szczególnie jutro i pojutrze ..  Razem z moją przyjaciółką uderzamy na Warszawę, ściślej.. jedziemy na nagrania Kocham Cię, Polsko. Brzmi nierealnie, wiem!
Wiecie , że mi smutno ? Chciałabym Was wszystkich wziąć ze sobą, bo tylko w 50% fajnie jest spełniać swoje marzenia,wiedząc, że są to też marzenia wielu innych osób... Ale zamówienia złożone, niestety będę musiała pomęczyć trochę Panią M. a może 'stety'  ..?  :))


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę, aby i Wasze marzenia się spełniły! :)

4 komentarze:

  1. Gratulacje! To wspaniałe, że wreszcie uda Ci się spełnić marzenie. Spotkać, poznać i porozmawiać z p. Marzeną. Na nagraniach na pewno będzie super :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. No to gratulacje :)) Spełnione marzenia swoje czy innych ludzi zawsze dają szczęście. Mam tylko nadzieję, że opowiesz jak było.:))
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Człowieku! To wręcz nierealne, ale poznałyśmy się na nagraniach :)
    Pozdrawiam, jedna z koleżanek z Bydgoszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa, Dziewczyno! :) Pozdrawiam Cię, pozdrawiam Was serdecznie! :) Pisz na mojego maila :)
    K

    OdpowiedzUsuń