sobota, 12 czerwca 2010

Kocham Cię, Polsko! w liczbach by Kamcikone

Kocham Cię Polsko! to program rozrywkowy nadawany przez stację TVP2 od 13 marca 2009 roku. Prowadzony przez Macieja Kurzajewskiego.  Edycja I rozpoczęła się 13 marca 2009 roku, a skończyła 5 czerwca 2009 roku. Druga edycja trwała od 11 września do 11 grudnia 2009 roku. Pierwszy odcinek III edycji mogliśmy zobaczyć 5 marca 2010 roku, a ostatni 4 czerwca 2010 roku.  Program nadawany jest o 21.15. Program miał dotychczas 3 edycje. Każda edycja liczy 13 odcinków. Łącznie wyemitowano 39 odcinków. Do każdego odcinka zapraszanych jest 6 gości ( po 3 osoby w 2 drużynach ) oraz 1 gwiazda muzyczna. Na czele drużyn stoją 2 kapitanki. Czas trwania odcinka w I edycji wynosił 70 minut, a edycji II i III czas ten wydłużył się o 25 minut, ponieważ dodano nowe konkurencje, których liczba wynosi 9.  Łącznie do programu zaproszono 234 gości ( razem z osobami, które pojawiły się więcej niż 1 raz ). Największa liczba punktów, które pojawiły się na kole fortuny w finale I edycji to 1000 pkt. W czasie trwania 3 edycji programu, drużyna Marzeny Rogalskiej zdobyła łącznie 3410 punktów i odniosła 24 zwycięstwa. Drużyna Kasi Zielińskiej zdobyła łącznie 3549 punktów i  odniosła 16 zwycięstw, czyli zwycięstwami w poszczególnych odcinkach wygrała drużyna Marzeny Rogalskiej, a w punktach, drużyna Kasi Zielińskiej.  Średnia oglądalność programu wynosiła ok. 3 mln widzów. 


Więcej liczb nie zliczę. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Kamcikone.

5 komentarzy:

  1. O drużyna p. Marzenki wygrała 8 odcinkami "KCP", a jeżeli p. Kasia... Ciekawe statystyki.

    Aaa... Przypomniało mnie się coś fajnego związanego z p. Marzeną! We wtorek (tj. 8 czerwca) było "Pytanie na śniadanie". Otóż moja przyjaciółka, imienniczka, która wcześniej nie przepadała za p. Marzeną (co już wspominałam, gdzieś w komentarzu). W przedszkolu, przedszkolanka oglądała "Pytanie na śniadanie" z dziećmi w Sali. I moja przyjaciółka, która też tam pracuje, okno myła. Trafiła prawie na końcówkę programu jak p. Marzena Rogalska coś tam mówiła, mówiła i potem zaczęła machać rękoma i mowi: "Dlaczego ja tak macham, to nie "Familiada?" hehe... Moja przyjaciółka z nauczycielką tak się z tego tekstu Marzeny naśmiały, a taka mała dziewczynka Zuzia: "Ta pani jest fenomenalna." hehehe...

    Nie no Marzenka Rogalska lo major. :D


    Pozdrawiam,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe są te statystyki. Mam nadzieję, że Kocham Cię, Polsko! bedzie po wakacjach? Oby! To już taki piątkowy rytuał ;) Czekam na kolejną notkę. No a blog jak już pisałam jeszcze lepszy!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. wow że też chciało Ci się to wszystko spisywać, podziwiam ;) dużo się tego w tym KCP nazbierało ;D
    rozmawiałaś o mnie i AMM? bardzo mi miło, szczególnie, że wnioskuję iż rozmowa była pozytywna ;D
    pozdrawiam ;*
    www.animrumru.blog.onet.pl
    [Kitty_AMM]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te statystyki . Notka też jak najbardziej pozytywna . :) A mam jeszcze takie jedno pytanko jak poszło Ci z tym projektem dla pani M. ? Wypalił ? :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :). Pisz na mojego maila : makaronowyblog@wp.pl

    OdpowiedzUsuń