czwartek, 14 kwietnia 2011

Pokaż, skąd kochasz!

cześć, makaronowa Ludności! 
13 kwietnia to dobry dzień! Oraz dzień urodzin Pani M! 

Miałam się nie przyznawć, ale ten dzień był tak cudowny, że się przyznam, że to dzień moich urodzin :))) Mnóstwo niespodzinek, telefonów, sms-ów, duuuuużo dobrej energii! Moja 13-stka to zdecydowanie szczęśliwa liczba! DZIĘKUJĘ!!! I ze szczęścia chyba eksploduję! :)) - Pani M.

Pani M, życzymy dużo zdrowia, uśmiechu, spełnienia wszystkich marzeń i planów, dobrej energii, szczęścia bez końca i wszystkiego najcudowniejszego! :)

A dziś..  Ogłaszam rozpoczęcie prawie tajnej akcji pod kryptonimem  
POKAŻ, SKĄD KOCHASZ! 
Wielkimi krokami zbliża sie 26 kwietnia i imieniny Pani M. Generalnie, przez moje zawirowania i brak czasu, zostały nam tylko dwa tygodnie, aby zorganizować się, zorganizować akcje i coś, co w rezultacie otrzyma od nas Pani M!
 Widząc ponad 300 twarzyczek na stronie Pani M. na facebooku, doszłam do wniosku, że muszę znów wymyślić coś, aby poruszyć Ludność do działania. I wymyśliłam. 
Nie jest to nic skomplikowanego. Wystarczy odrobina czasu i chęci :)
Nie będę żadnych konkretnych informacji wrzucać tutaj. Niespodzianki nie będzie, bo info wrzuciłam również na fun page, ale to nie oznacza, że Pani M. musi dowiedzieć sie o wszystkich szczegółach :)  
Piszcie do mnie na e- maila ( makaronowyblog@wp.pl ), jesli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej! Informujcie znajomych, rozsyłajcie wiadomość o akcji, piszcie do mnie! Liczę na Was i Wasze zaangażowanie! I czekam na wiadomości ! 

Kamila

5 komentarzy:

  1. Już to lubię !!! Mam nadzieję, że dużo osób się w to zaangażuje! :)
    pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. co to za niespodzianka, szkoda ze juz po czasie sie doweidzialam:(

    OdpowiedzUsuń
  4. prosze odezwac się na maila! będe wdzięczna :) jeszcze nie wszystko stracone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czy akcja już zakończona?

    OdpowiedzUsuń