sobota, 17 września 2011

Find us on facebook!

 .. czyli podwójne życie Makaronu Dziennikarskiego. Nie wiem, czy podołam. Nie wiem, czy ogarnę dwie strony. Nie wiem, czy to w ogóle ma jakiś sens, ale w sytuacjach, gdy znajduję jakis ciekawy link, zdjęcie itp. z których nijak nie dam rady sklecić notki, pomoże mi w tym facebook. Mam nadzieję, że na Makaron Dziennikarski będzie zaglądac równie często, co tutaj! :)




Zapraszam również na facebookową strone Bloga Zielinka ( adres bloga możecie znaleźć po prawej stronie w "Blogach, które odwiedzam" ), którą prowadzi moja serdeczna koleżanka, zielinkomaniaczka, fanka (wrr, jak ja nie lubie tego określenia.. potrzebuje synonimów! ) Kasi Zielińskiej.


Polubcie nasze strony i śledźcie newsy o Kapitankach! :)

2 komentarze:

  1. nie wiem czy wiecie ale Pani Marzena wzięła udział w akcji "Kołysanki z miłością"
    http://www.kolysanki.com.pl/plyta-juz-w-sprzedazy.html

    nie mam jeszcze dzieci, ale zamierzam kupić tą płytę i w ten sposób mogę pomóc

    OdpowiedzUsuń
  2. wiemy, wiemy! i czekamy tylko na jutrzejsze otwarcie empiku, żeby ten krązek nabyć :)
    wpis tutaj oraz na facebooku powinien pojawic się w najbliższym czasie :)
    pozdrawiam,
    Kam

    OdpowiedzUsuń