piątek, 17 września 2010

4 edycja Kocham Cie, Polsko!

Kochani!
Po wszystkich zawirowaniach, zamieszaniu związanym z 1 września i kolejnymi 10 miesiącami, które po nim nastąpią, po festiwalu, na który tak długo czekałam, po dawce szczęścia, którą otrzymałam, spieszę poinformować Was, że dziś jest 17 września! :) A to oznacza, że z tym dniem rozpoczyna się 4 edycja Kocham Cię, Polsko!

Dziś w Drużynie Marzeny Rogalskiej : Wanda Kwietniewska, Piotr Kupicha i Ola Szwed, a w drużynie Kasi Zielińskiej : Stachursky, Joanna Koroniewska i Marek Molak.


Galeria:  LINK 



Obecnie mój wolny czas jest na totalnym minusie, a mam Wam tyle do opowiedzenia, wiec jesli tylko znajde czas na krótką notkę, obiecuję coś  napisać:)
Miłego weekendu, Kamila

2 komentarze:

  1. No tak, rok szkolny równa się mało czasu, coś o tym wiem ;( Mam nadzieję, że Ty na notkę zawsze znajdziesz jakiś tam czas ;D Oczywiście KCP! oglądałam, ale włączę dzisiaj Dwójke jeszcze raz ;)
    Pozdrawiam, buziaki , Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam wczoraj i dzisiaj też powtórkę "KCP". ;)I muszę przyznać 5+ dla Pani Marzeny, miała rację jako jedna z niewielu, "Radość o poranku", to nie jest i nigdy nie był utwór Anny Jantar, Anna Jantar go na 100% nie miała w swoim repertuarze, to śpiewa "Grupa I". :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Justyna

    http://annagerman.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń