sobota, 21 sierpnia 2010

Marzena Rogalska gwiazdą tygodnika Party?

Tak! To dzięki Wam, Pani M. może zdobyć ten tytuł. Wystarczy, że każdy z Was wyśle sms pod numer 73012 o treści GWIAZDA.H3 ! Głosujcie i wygrywajcie ciekawe nagrody! Choć konkurencja jest niemała, od siebie dodam, że wierzę w dzisiejsze "pokolenie kciukowców" i mam nadzieję, że Pani M uda się zostać Gwiazdą Party, w kategorii Osobowość Telewizyjna!
( koszt sms: 3.66 zł brutto )
Skan:  1 2 3 4



Na koniec chciałabym Was uspokoić i zarazem obiecać, że już nic na blogu nie zmienię. Obecny wygląd w pełni mnie zadowala, mam nadzieję, że Was też!
Łapcie ostatnie wakacyjne promienie Słońca !

Z pozdrowieniami, Kamcikone

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie masz na blogu, podoba mnie się. Ja już zagłoswałam na Panią Marzenkę nie jednokrotnie i trzymam bardzo mocno kiuki. Powodzenia! (i nie dziękować!).

    Pozdrawiam serdecznie,
    Justyna

    http://annagerman.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. o, zaraz zagłosuję ;D buziaki ;*
    p.s. nowa notka na www.animrumru.blog.onet.pl - zapraszam :*
    [Kitty_AMM]

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji Pani M. no i bardzo życzę wygranej, postaram się również do niej przyczynić :-)
    Dawno mnie tutaj nie było, w ostatnim czasie wakacjowałam trochę i byłam odcięta od internetu, ale już nadrabiam :) Wygląd fajny, prosto i elegancko :)
    pozdrawiam ;)
    [zielinka]

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak pewnie też zagłosowałam no bo jak mogłoby być inaczej ;)Wygląd faktycznie powalający, no stać się na dużoo ! :))
    Pozdrawiam & buziaki
    Ola

    OdpowiedzUsuń