sobota, 3 lipca 2010

Spotkanie z Marzeną Rogalska i Darią Widawską

Wczoraj wstałam po 15 godzinach snu, zjadłam obiad, a dziś mam dla Was miłą wiadomość.

Jeśli nie wiecie, co zrobić z wolnym czasem na wakacjach, zapraszam Was na spotkanie z Marzeną Rogalską i Darią Widawską, organizowane w ramach akcji Złota Kolekcja Jacobs Cronat Gold. Spotkanie odbędzie się 8 lipca o godz. 18.00 na scenie przed salonem Empik w Galerii Krakowskiej.

Więcej informacji  : SKAN 


Na te informacje natknęłam się w krakowskim Empiku, gdy czekaliśmy na pociąg i już myślałam, że pojadę, gdy przypomniało mi się, że 7 lipca wyjeżdżam, niestety. Miłego weekendu Wam życzę, pomimo wszystko!  :)

4 komentarze:

  1. 7 lipca wyjeżdżasz? Ja myślałam, że już się dobrze bawisz na wakacjach. Tam, gdzie miałaś jechać? ... Czemu, tak jest, że jak jest coś ciekawego i fajnego, to zawsze musi być daleko i do tego z monetami u mnie nieciekawie teraz? Szkoda. No ja niestety, tylko pomarzyć mogę. :(

    Pozdrawiam serdecznie,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. "Tam,gdzieś" byłam, już wróciłam i znów jadę jeszcze "gdzieś tam"..:) I chyba sie nawet nie ciesze z jednej strony..Wolałabym jechać do Kr na to spotkanie. Ale muszę i nic na to nie poradzę, nast razem ! :)
    Optymistka Was pozdrawia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże! Jak to dobrze jest mieszkać w dużym mieście, a w Warszawie to już w ogóle super, no chyba, że któś uwielbia wsie, ale ja już do takich osób nie należę. Z jednej strony fajnie wiedzieć, że coś takiego się odbędzie, a z drugiej to nie bo wiem, że i tak to jest za daleko.
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc !
    Zepsuł mi się modem i dlatego dl. nie pisałam. Wejdz na moj pbl to dowesz się co się działo :)))
    Następny wpis u mnie na blogu nie szybko . Musze zebrać wszystkie informacje. Nie pisałam przez ponad
    miesiąc...

    Widze też że u ciebie zmiany ;)))
    Bardzo pozytywnie ;)))



    Zuza ;]

    OdpowiedzUsuń